10.00 uur

10.00 uur
  • Prijs met kmo-portefeuille: €225

Dankzij sociale media is het makkelijker dan ooit om je doelgroep te bereiken met je producten en diensten; maar heel wat campagnes missen vaak kwalitatieve content en coherente storytelling.

In deze workshop leer je hoe campagnedoelstellingen te vertalen naar een visueel verhaal en concrete content die 'digital-' en vooral 'social proof' is. Concreet betekent dit dat je leert om een creatief strategisch inzicht te distilleren uit een briefing en dat omzet naar een content-plan met daarin uitgewerkte relevante video's, afbeeldingen, artikels en andere formaten.

Je brengt je computer of laptop mee naar de opleiding, voorzien van :

  • Photoshop (betalend) of The Gimp (gratis)
  • Adobe Premiere (betalend), Da Vinci Resolve (gratis) of Lightworks (gratis)
  • Adobe After Effects (betalend) of Da Vinci Resolve (gratis)

Ook al zijn de verschillende programma's gelijkaardig, de workflow van Vincent is vooral geënt op die van de programma's van Adobe. Kennis van deze programma's is dus een pluspunt.

Docent: Vincent Buyssens

 

SCHRIJF JE HIER IN!


Praktisch

De prijs voor een dagopleiding van 10 tot 17 u., inclusief drankjes, lunch en vieruurtje, komt op € 375 + 21% btw. Mits tussenkomst van de kmo-portefeuille betaal je slechts €225 + 21% btw.