10.00 uur

10.00 uur
  • Prijs met kmo-portefeuille: €225

Sociale media zijn onmisbaar voor elke ondernemer. In deze workshop leer je een socialemediastrategie uitbouwen waarop je elke campagne kan enten, ongeacht de grootte of inhoud, én die genoeg ruimte laat voor aanpassingen en groei.

In het tweede luik van de workshop leer je hoe advertentiecampagnes op de verschillende socialemediakanalen werken, hoe je zelf campagnes opzet en optimaliseert en hoe je de resultaten moet interpreteren.

De workshop zal een inleiding geven tot alle relevante socialemediakanalen, maar de focus zal liggen op Facebook en Instagram.

Op het einde van de workshop zal je over alle nodige skills en kennis beschikken om eerste solide digitale strategieën uit te tekenen en deze te vertalen naar concrete (advertentie)campagnes.

Docent: Vincent Buyssens

* De deelnemer brengt de eigen laptop mee naar de workshop. Voorkennis is niet noodzakelijk.

 

SCHRIJF JE HIER IN!


Praktisch

De prijs voor een dagopleiding van 10 tot 17 u., inclusief drankjes, lunch en vieruurtje, komt op €375 + 21% btw. Mits tussenkomst van de kmo-portefeuille betaal je slechts €225 + 21% btw.